За перші 50 років історії наша компанія досягла так багато, що сьогодні Porsche – це значно більше, ніж пізнаваний бренд. Porsche – це захоплення. Porsche не просто обіцяє відкритий новий світ. Продукція та сервіс Porsche гарантують це зробити. Це породило корпоративну культуру, яка передається від співробітників через автомобілі до клієнтів. Міф стає реальністю. Тільки тоді ви зможете відчути унікальну силу Porsche – активну та привабливу. Отже, бренд є уособленням спортивного керування та образу мислення. Це справжня філософія для нас, чиста філософія Porsche
Porsche
Найперший автомобіль Porsche, 356
був створений за формулою успіху, яка поєднувала можливі досягнення з досягненнями, на перший погляд неможливими. Саме це, на нашу думку, відрізняє нас від інших виробників, навіть сьогодні. Для Porsche найкраще завдання – це випробувати межі можливого. Кожна ідея має шанс на втілення. Це наш дороговказ; саме він зробив нашу компанію такою, якою вона є сьогодні. Він також дозволив створити концепцію автомобіля, не схожого на будь-який інший. Cayenne. Це третя модель Porsche, а отже, зрештою це також спортивний автомобіль.
"Мозком" Porsche є науково-технічний центр під Штутгартом. Тут застосовується біля 3550 актуальних запатентованих у світі ідей. Щороку додається до них ще сто, а деякі стають недійсними. Компанія має довгу історію реєстрації авторських прав, яка веде початок від 1931 року, з перших днів конструкторського бюро професора Фердинанда Порше.
Porsche Boxster
Технічні Характеристики
Двигун Кількість циліндрів 6 6 Робочий об'єм двигуна 2,893 см3 2,893 см3 Розташування двигуна Центральне Центральне Макс. потужність (DIN) 188 кВт (255 к.с.) 188 кВт (255 к.с.) Макс. крутний момент 290 Нм 290 Нм на частоті обертів 4,400-6,000 4,400-6,000 Ступінь стискання 115:1 115:1 Механiчна PDK Динамічні характеристики Максимальна швидкість 263 км/год 261 км/год Прискорення від 0 - 100 км/год 5,9 с 5,8 с (5,6 с Sport+) Прискорення від 0 - 160 км/год 13,6 с 13,4 с (13,1 c Sport Chrono Plus) Зміна швидкості від 80 - 120 км/год на 5-й передачі 7,6 с на 5-ій передачі 7,5 с на 5-ій передачі Механiчна PDK Трансмісія Коробка передач 6-ступенева 7-ступенева Механiчна PDK Кузов Довжина 4,342 мм 4,342 мм Ширина 1,801мм 1,801мм Висота (із системою транспортування багажу на даху) 1,292 мм 1,292 мм Колісна база 2,415 мм 2,415 мм Коефіцієнт волочіння (Cd) 0.29 0.30 Маса без навантаження (DIN) 1,305 кг 1,365 кг Маса без навантаження (директива EC) 1,380 кг 1,440 кг Максимальна допустима маса з навантаженням 1,635 кг 1,670 кг Механiчна PDK Ємність Ємність паливного баку/резерв 64 літри 64 літри Механiчна PDK Витрата пального У місті л/ 100 км (миль/галон) 13.8 13.6 Поза містом л/ 100 км (миль/галон) 6.9 6.5 Ціна вiд 57 830,00 євро* 61 380,00 євро*
Porsche Cayman
Технічні Характеристики
Двигун Кількість циліндрів 6 6 Робочий об'єм двигуна 2 893 см3 2 893 см3 Розташування двигуна Центральне Центральне Макс. потужність (DIN) 195 кВт (265 к.с.) 195 кВт (265 к.с.) Макс. крутний момент 300 Нм 300 Нм на частоті обертів 4 400- 6,000 4 400- 6,000 Ступінь стискання 11.5 : 1 11.5 : 1 Механiчна PDK Динамічні характеристики Максимальна швидкість 265 км/
год 263 км/год Прискорення від 0 - 100 км/год 5.8 с 5.7 с Прискорення від 0 - 160 км/год 13.4 с 13.2 с Зміна швидкості від 80 - 120 км/год на 5-й передачі 7.6 с 7.5 с Механiчна PDK Трансмісія Коробка передач 6-швидкісна 7-швидкісна Механiчна PDK Кузов Довжина 4 347 мм 4 347 мм Ширина 1 801 мм 1 801 мм Висота (із системою транспортування багажу на даху) 1 304 мм 1 304 мм Колісна база 2 415 мм 2 415 мм Коефіцієнт волочіння (Cd) 0.29 0.29 Маса без навантаження (DIN) 1 330 кг 1 360 кг Маса без навантаження (директива EC) 1 405 кг 1 435 кг Максимальна допустима маса з навантаженням 1 635 кг 1 670 кг Механiчна PDK Ємність Ємність паливного баку/резерв 64 літри 64 літри Механiчна PDK Витрата пального У місті л/ 100 км (миль/галон) 13.8 (20.5) 13.6 (19.0) Поза містом л/ 100 км (миль/галон) 6.9 (41.5) 6.5 (36.7) Ціна вiд 62 130,00 євро* 65 680,00 євро*
Porsche 911 GT3 RS
Технічні Характеристики
Двигун Кількість циліндрів 6 Робочий об'єм двигуна 3,600 см3 Розташування двигуна Rear engine Макс. потужність (DIN) 305 кВт (415 к.с.) Макс. крутний момент 405 Нм на частоті обертів 5500 об/хв. Ступінь стискання 12.0 : 1 Механiчна Динамічні характеристики Максимальна швидкість 310 км/ч Прискорення від 0 - 100 км/год 4,2 сек. Прискорення від 0 - 160 км/год 8,5 сек. Зміна швидкості від 80 - 120 км/год на 5-й передачі 6,1 сек. Механiчна Трансмісія Механiчна 6-швидкісна Механiчна Кузов Довжина 4460 мм Ширина 1852 мм Висота (із системою транспортування багажу на даху) 1280 мм Колісна база 2360 мм Коефіцієнт волочіння (Cd) 0.30 Маса без навантаження (DIN) 1375 кг Маса без навантаження (директива EC) 1450 кг Максимальна допустима маса з навантаженням 1680 кг Механiчна Ємність Ємність паливного баку/резерв 90 л Механiчна Витрата пального У місті л/ 100 км (миль/галон) 19,8 л/100 км Поза містом л/ 100 км (миль/галон) 8,9 л/100 км
Cayenne GTS
Технічні характеристики
Двигун Кількість циліндрів 8 8 Робочий об'єм двигуна 4,806 см3 4,806 см3 Розташування двигуна Переднє/Постійний повний привід Переднє/Постійний повний привід Макс. потужність (DIN) 298 кВт (405 к.с.) 298 кВт (405 к.с.) Макс. крутний момент 500 Нм 500 Нм на частоті обертів 3500 об/хв. 3500 об/хв. Ступінь стискання 12.5 : 1 12.5 : 1 Механiчна Tiptronic Динамічні характеристики Максимальна швидкість 253 км/год. 251 км/год. Прискорення від 0 - 100 км/год 6,1 с. 6,5 с. Прискорення від 0 - 160 км/год 14.7 с. 15,2 с. Зміна швидкості від 80 - 120 км/год на 5-й передачі 6,6 с. 7,8 с. Механiчна Tiptronic Трансмісія Коробка передач 6-швидкісна 6-швидкісна Механiчна Tiptronic Кузов Довжина 4,795 мм 4,795 мм Ширина 1,957 мм 1,957 мм Висота (із системою транспортування багажу на даху) 1,675 мм (підвіска на сталевих пружинах) 1,675 мм (підвіска на сталевих пружинах) Колісна база 2855 мм 2855 мм Коефіцієнт волочіння (Cd) 0.36 0.36 Маса без навантаження (DIN) 2225 кг 2245 кг Маса без навантаження (директива EC) 2300 кг 2320 кг Максимальна допустима маса з навантаженням 3080 кг 3080 кг Механiчна Tiptronic Ємність Ємність паливного баку/резерв 100 л 100 л Механiчна Tiptronic Витрата пального У місті л/ 100 км (миль/галон) 15.1 л (18.7) 15.1 (20.3) Поза містом л/ 100 км (миль/галон) 361 г 332 г Ціна вiд 90 890,00 євро* 102 450,00 євро*
Спортивні автомобілі заради серійних
Уже через місяць після завершення розробки, Porsche 356 No. 1 - перший автомобіль Porsche – переміг у класі у вуличних перегонах в Іннсбруку, Австрія. У 1951 році Porsche 356 Alu-Coupe здобув першу перемогу в класі в Ле Мані, показавши вражаючу середню швидкість – 145 км/год. Тоді народилась наша пристрасть до чистого автоспорту. Компанія Porsche нараховує понад 28 тисяч перемог у перегонах, здобутих майже в кожному змаганні з автоспорту у світі. Проте Porsche виготовляє спортивні автомобілі, не лише щоб перемагати у змаганнях, але й задля розробок, які можуть далі бути втілені в серійних автомобілях. Для Porsche на першому місці завжди будуть клієнти, спорт і прагнення до інновацій. З початком змагань за Кубок Porsche Carrera у Німеччині в 1990 р. компанія Porsche реалізувала ідею створити власну серію перегонів навколо легенди автоспорту - Porsche 911, підсилюючи таким чином позиції спортивних серійних авто. У цій серії, як і в шести подальших міжнародних серіях Кубку Porsche Carrera та Суперкубку Porsche Michelin, компанія Porsche пропонує абсолютно рівні можливості. Команди та пілоти змагаються за однакових технічних умов. Проте Porsche розробляє гоночні авто та прототипи не лише для власних змагань, але й для подальшої участі у визначних серіях перегонів у світі. Найвища мета – це перемагати в перегонах та отримувати знання для розвитку серійних автомобілів. Porsche розробляє конкурентні гоночні авто задля успіху команд клієнтів Porsche. І Porsche надає своїм клієнтам на гоночному треку технічну та організаційну підтримку. Porsche Motorsport повертає міфи бренда Porsche на гоночні треки. Із заводськими пілотами Porsche Motorsport підтримує команди клієнтів за рахунок професійних пілотів і водночас сприяє появі нових професіоналів. Porsche є синонімом чистого автоспорту. Це безліч перемог і понад усе - чисте захоплення автоспортом.
911 Turbo - Porsche Experience TV
Making of the Porsche Panamera Family Tree Commercial
Расмотрим как Porsche справляется с конкурентами...:)